Siguin, senyors, de flors o de ferro les cadenes que lliguen esretament la nacionalitat catalana i les demés nacionalitats espanyoles, les cadenes sempre seran cadenes"

Àngel Guimerà davant l'Assamblea de Manresa.

dilluns, 7 de març del 2016

A veces hecho de menos un Le Pen a la española….

Resultat d'imatges de javier tebas el mundo



El que és més trist de l’Estat Espanyol, no és que no es condemni la dictadura en totes les seves formes.....sinó que a l’any 2016 ,pots treure pit perfectament del teu passat feixista amb tota la naturalitat del món, i aquí no passa res..

Això és el que ha fet el president de la lliga Espanyola en una entrevista a el diari El mundo:
¿Por qué la gente de izquierdas dice que lo es y la de derechas que ya no existen las ideologías?
[Sonríe] Porque hay mucho maricomplejines en la derecha española. La derecha ha sido cobarde. (¿Y usted se atreve a seguir sintiéndose de extrema derecha?) Si tener un sentimiento de unidad de España, de familia, de defensa de la vida y religioso... sigo pensando lo mismo que hace 20 años. Pero no soy de extrema derecha. (Pero eso era Fuerza Nueva. ¿Sigue pensando igual que cuando era de Fuerza Nueva?) En la mayoría de los temas, sí. Lo que pasa es que no se conoce bien qué era Fuerza Nueva. Pero no soy ni de extrema derecha, ni violento. (Violento no, pero no se puede discutir que Fuerza Nueva era de extrema derecha) Si extrema derecha es defender la unidad de España, la vida y un sentido católico de la vida, yo estaba en ese grupo. Y sigo defendiendo lo mismo. Yo en eso no he cambiado.
10- ¿Echa de menos un Le Pen a la española?
Sí. En ocasiones, sí. Sobre todo, por la identidad nacional de España, que no está siendo defendida debidamente por los partidos. (¿Cree que con los partidos democráticos está en riesgo esa identidad?) En riesgo está desde hace mucho tiempo. Sólo con comparar cómo se defienden las identidades nacionales en otros países y España, se ve que es muy diferente. El respeto a los himnos, el respeto a las banderas en los colegios... Aquí hace muchos años que no existe respeto. Me da envidia.

(¿Y por qué cree que no funciona un partido como el de Le Pen?) Porque el PP tiene un espectro muy amplio y gente con esa forma de pensar se incluye en el PP. Pero no olvidemos que Le Pen es el partido mayoritario en Francia, con el 30% de los votos. ¿O es que el 30% de los franceses están locos?

És molt interessant el que diu de introduir “el respeto a la bandera en las escuelas… “espero que no vulgui tornar a cantar el cara el sol a les 9 del matí ….Però el que més hem subleva és que aquí per voler fer un referèndum som Nazis!!!! I si un personatge de la vida pública espanyola diu que vol un Le Pen , i que conserva lo mateixos valors de Fuerza Nueva no és ni fatxa ni res…es aquest un país normal???? Aquí defensem la immersió i som Nazis, i si un personatge en una mateixa línea enyora un Le Pen i vol introduir la bandera al col-legis…. és una persona normal….

Jo ho sento, però no vull continuar a un país on moltíssima gent te valors de partits feixistes, i on partits com el PP continuen continuant subvencionant la Fundación Francisco Franco en tota la tranquil·litat del món…. Voldria veure que diria este senyor i a Catalunya als col-legis ensenyessin respecte a la bandera catalana... i sí ,si un 30% de persones té valors feixistes pot voler dir perfectament que estan equivocats, i un 80% també....la quantitat de gent creu amb una cosa no vol dir que sigui correcta.

Com a bon espanyol ja ens ha recordat que ha de cumplir "la ley", en cas d'independència de Catalunya,el Barça fora de la lliga...quin disgust.