Siguin, senyors, de flors o de ferro les cadenes que lliguen esretament la nacionalitat catalana i les demés nacionalitats espanyoles, les cadenes sempre seran cadenes"

Àngel Guimerà davant l'Assamblea de Manresa.

dimarts, 3 d’octubre del 2017

La repressió.

El 30 de Juny del 2007 vaig escriure en aquest mateix bloc : ” Ja sabeu que en aquests bloc demostro el Síndrome d'Estocolm que patim, ens agredeixen a la nostra forma de ser i personalitat pròpia (cultura, llengua, tradicions..) i tot i axí els defensem, els justifiquem o diem que la culpa és nostra. De tant en tant aniré ficant exemples de la repressió, que en molts casos ha estat brutal a la qual han estat sotmesos els catalans al llarg de la història per Espanya. “




  I el dia 27 del mes passat vaig escriure : “Encara queden  4 dies pel referèndum.... a veure com va la colonització.”



Doncs bé,la colonització ja ha començat i mai hagués pensat que 10 anys més tard  l’Estat Espanyol donaria carta blanca als seu agents per a fer les animalades que han fet. Jo ja sabia que per a la majoria d’Espanya (i ja no dic estat Espanyol, perquè los de a por ellos són Espanya) la unitat d’Espanya ,és sagrada i la pèrdua d’aquesta fa pànic, i això fa que el fi justifiqui els mitjans. Però he de ser sincer i tot i ser conscient de l’arrel Franquista dels governants de l’Estat ,haver estat educats en dictadura ,i no condemnar aquesta no hem pensava que reprimirien sense miraments.
Al treballar a 80 kilòmetres de distància del meu lloc de residència sempre escolta la ràdio,i molts cops tertúlies de fora de Catalunya. Allí va ser on vaig sentir per primer cop la idea de arrebatar urnes per la força...i tinc que reconéixer que vaig pensar que no estarien tant perturbats.







Lo de del dia 20 de setembre i lo del dia 1,ens ha demostrat que això ja no té volta enrere,però que l’Estat Espanyol morirà matant.....

Ja van avisar que venien a per naltres,i no han tingut prou que volen "actuar" més.









Resultat d'imatges de policias puerto de barcelona





També però hem descobert que ja no tenim por,i ja poden pegar que no guanyaran.

(polies del port fent foto de grup després de la feina ben feta del diumenge)