Siguin, senyors, de flors o de ferro les cadenes que lliguen esretament la nacionalitat catalana i les demés nacionalitats espanyoles, les cadenes sempre seran cadenes"

Àngel Guimerà davant l'Assamblea de Manresa.

dimecres, 16 de gener de 2008

La Vanguardia, un diari "Español" de cap a peus.



Tots sabem l'últim canvi editorial que ha fet La Vanguardia, però ara ja és un diari Espanyol,de cap a peus.Tots sabem les últimes declaracions d'Aznar dient que a Catalunya i al País Basc és persegueix el Castellà. Quin tracte li done La Vanguardia a la notícia? La desmenteix? Li diu a l'expresident que aquí no és persegueix res? Li fa veure la realiatat del país? Nooo! Casi casi li done la raó:




"Son muchos los que se sienten atacados y defienden el uso del catalán como la lengua propia de Catalunya. Sin embargo, son más los que, como el ex-presidente del Gobierno, piensan que la política lingüística de la Generalitat es exagerada y discriminatoria frente a los castellanohablantes. "




Y es que muchos de nuestros lectores ven en el hecho de que se favorezca el uso del catalán frente al castellano un empequeñecimiento de las posibilidades de Catalunya. 'Mirtilla' da su testimonio: "He vivido cinco años en Catalunya y he aprendido muy bien su cultura. En un mundo donde ya no existen las barreras, es una pena observar como se aísla a los niños de la riqueza que aportan los idiomas –no solamente el castellano– cuando se hace necesario interactuar con otras culturas y comunicarnos en todos los idiomas posibles".




Está clar de quin parer está deLa Vanguardia, com ella mateixa diu: Sin embargo, son más los que, como el ex-presidente del Gobierno, piensan que la política lingüística de la Generalitat es exagerada y discriminatoria frente a los castellanohablantes...

Per això a les eleccions a la Generalitat lo PP sempre està a punt de guanyar no?


Ja sabem a quin tipus de polítics i persones defensarà la Vanguardia a partir d'ara, a ells i els seus arguments...