Siguin, senyors, de flors o de ferro les cadenes que lliguen esretament la nacionalitat catalana i les demés nacionalitats espanyoles, les cadenes sempre seran cadenes"

Àngel Guimerà davant l'Assamblea de Manresa.

diumenge, 20 de gener del 2008

Si voleu l'obra de Bladé.


La setmana passada vaig anar a La Llibreria de La Rambla de Tarragona. Quina sorpresa em vaig emportar quant vaig veure que allí estava tota junta quasi tota l'obra de Bladé. Normalment són llibres que ja no és troben i amb edicions dels anys 60 en alguns casos. Concretament trobareu:


Geografia Espiritual de Tarragona, El pensament de Francesc Pujols.Ed Llibres de l'índex 2004


Felibres i Catalans (Dintre la col-lecció Episodis de la història).Rafael Dalmau editor 1961.


Montpeller Català. (Episodis...) Rafael Dalmau editor, 1965



El Castell de Miravet.(Epiodis...)Rafael Dalmau editor 2001


El Prior Penna. Documents inèdits sobre les lluites políiques de la tercera dècada del vuit-cents a la Ribera d'Ebre.(Episodis...) Rafael Dalmau editor, 1966


Dietaris. 1970-71, i 1975-76.


Antoni Rovira i Virgili i el seu temps.Fundació vives Casajunana 1984.(Per mi aquesta obra és impressionant.


I també, com no, els 2 primers volums de la seva obra completa, recentment reeditada.


També podreu trobar El meu Artur Bladé de Xavier Garcia principal impulsor de la reedició de la seva obra.